thumbnail

Como tocar La Casa Del Sol Naciente - ( House Of Rising Sun )


Letra y acordes: 

Intro:  Am C D F -  Am  E - Am  E    

 Am    C         D         F  
There is a house in New Orleans
Am        C          E       
 They call the Rising Sun
Am        C            D           F  
 And it's been the ruin of many a poor boy
Am         E         Am  C D F -  Am  E - Am  E    

 And God I know I'm one

My mother was a tailor She sewed my new bluejeans
My father was a gamblin' man Down in New Orleans

Now the only thing a gambler needs Is a suitcase and trunk
And the only time he's satisfied Is when he's on a drunk

Oh mother tell your children Not to do what I have done
Spend your lives in sin and misery In the House of the Rising Sun

Well, I got one foot on the platform The other foot on the train
I'm goin' back to New Orleans To wear that ball and chain

Well, there is a house in New Orleans They call the Rising Sun
And it's been the ruin of many a poor boy And God I know I'm one


Letra en español:

Hay una casa en New Orleans Que llaman "El Sol Naciente" Y ha sido la ruina de muchos chicos pobres Y dios sabe que yo soy uno de ellos. Mi madre era sastre ella cosió mis nuevos bluejeans Mi padre era un jugador Ahí en Nueva Orleans Ahora, la única cosa que un jugador necesita Es un portafolios y un tronco Y el único momento en que él está satisfecho Es cuando está borracho

Oh madre dile a tus hijos Que no hagan lo que yo he hecho Gastar sus vidas en pecado y miseria En la casa del sol naciente Bueno, yo tengo un pie en la plataforma El otro pie en el tren Voy de vuelta a Nueva Orleans A usar esa bola y cadena Bueno, hay una casa en Nueva Orleans La llaman "El sol naciente" Y ha sido la ruina de muchos chicos pobres Y dios sabe que yo soy uno de ellos.